Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Βιοϊατρική: πλατφόρμα τηλεϊατρικής στη ναυτιλία

Βιοϊατρική: πλατφόρμα τηλεϊατρικής στη ναυτιλία

Στον τομέα της τηλεϊατρικής μπαίνει η Βιοϊατρική, παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες στον τομέα της ναυτιλίας σε συνεργασία με τις εταιρίες Setel Hellas AΕ, του Ομίλου ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, της Mondial Assistance και της Telematic Medical Applications (TMA).
Η συνεργασία οδήγησε στην ανάπτυξη μιας πρωτοποριακής πλατφόρμας παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών τηλεϊατρικής στον τομέα της ναυτιλίας, με την ονομασία MaritimeTelemedicineSolution (MTS).

Η πλατφόρμα προσφέρει την διενέργεια εξετάσεων και ιατρικής διάγνωσης και συμβουλευτικής φροντίδας εξ’ αποστάσεως, από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη.
Η παρουσίαση της νέας εφαρμογής έγινε σήμερα, παρουσία επικεφαλής πληρωμάτων και πληροφορικής, στελεχών από τις σημαντικότερες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στο πλοίο Festos Palace, στο λιμάνι του Πειραιά. Εκεί, δόθηκε και η δυνατότητα διασύνδεσης σε πραγματικό χρόνο με το πλοίο 'Κυριακούλα' το οποίο έπλεε στην περιοχή της Νέας Ορλεάνης των ΗΠΑ και εικονικής αντιμετώπισης ιατρικού περιστατικού.
Η παρουσίαση ξεκίνησε με ομιλία από το Διευθύνοντα Σύμβουλο της Setel Hellas κ. Γιώργο Μαρινάκη, ενώ ο κ. Ευθύμιος Χαλδεάκης, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της εταιρείας εισήγαγε τους παριστάμενους στις αρχές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου. Μετά την ανάλυση κάποιων βασικών στοιχείων για τη ναυτιλία και τα χαρακτηριστικά του έργου, ο εκπρόσωπος της Βιοϊατρικής κ. Αθανάσιος Λοπατατζίδης έκανε μία σύντομη παρουσίαση των υπηρεσιών και των αποτελεσμάτων του Ομίλου Βιοϊατρική και αναφέρθηκε στους τρόπους και τις διαδικασίες εξασφάλισης υψηλού επιπέδου υπηρεσιών ιατρικής συμβουλευτικής διάγνωσης εξ’ αποστάσεως, για την ναυτιλιακή κοινότητα. Τέλος, τόνισε ότι η επιτυχία του Ομίλου Βιοιατρική στη διαχείριση περίπου 1,7 εκ. επισκέψεων και 800.000 τηλεφωνικών κλήσεων ετησίως οφείλεται στον προσανατολισμό της στην εξυπηρέτηση των αναγκών των ασθενών εμπνέοντας ασφάλεια στην διάγνωση και θεραπεία των προβλημάτων τους. Αυτό επιτυγχάνεται με την εφαρμογή εργαλείων διασφάλισης υψηλής ποιότητας διαγνωστικών αποτελεσμάτων και θεραπειών.
Στη συνέχεια, ακολούθησε η παρουσίαση του εκπροσώπου της Mondial Assistance κ. Λάμπρου Μαριδάκη, ο οποίος ενημέρωσε το ακροατήριο σχετικά με το πώς η συμμετοχή μίας αναγνωρισμένης και παγκοσμίου κύρους ασφαλιστικής εταιρείας βοήθειας μπορεί να συνεισφέρει στην παγκόσμια κάλυψη και διαχείριση των αναγκών των ιατρικών περιστατικών, σε κάθε σημείο του κόσμου, σε περίπτωση διακομιδής, νοσηλείας, επαναπατρισμού, κλπ., ώστε να μειώνεται ο χρόνος και το κόστος εξυπηρέτησης.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον εκπρόσωπο της ΤΜΑ Δρ. Φίλιππο Σωτηριάδη, ο οποίος παρουσίασε στο ακροατήριο την τεχνολογική πλατφόρμα του Ολοκληρωμένου Συστήματος Κλινικής Τηλεϊατρικής που διαθέτει η εταιρεία, καθώς και τις δυνατότητες επέκτασης του, για την ολοκληρωμένη αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών στη ναυτιλία. Τέλος, δια μέσω της προαναφερθείσης πλατφόρμας και σε συνεργασία με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο του Ομίλου Βιοϊατρική, που στελεχώνεται από έμπειρους ιατρούς και διοικητικούς υπαλλήλους, έλαβε χώρα σε πραγματικό χρόνο η εξυπηρέτηση του προαναφερόμενου εικονικού ιατρικού περιστατικού.
Το μοντέλο Maritime Telemedicine Solution (MTS) χρησιμοποιεί τα πλέον εξελιγμένα εργαλεία και συστήματα που υπάρχουν σήμερα. Προσφέρει την διενέργεια εξετάσεων και ηλεκτρονικής διάγνωσης εξ’ αποστάσεως -υπηρεσίες πάνω στο πλοίο, οι οποίες μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμες μόνο σε ένα διαγνωστικό κέντρο ή κλινική.
Κύριο πλεονέκτημά του, είναι ότι οι λύσεις του μοντέλου MTS, στοιχίζουν λιγότερο τόσο σε χρήμα, όσο και - το κυριότερο - σε χρόνο. Επιπρόσθετα, το μοντέλο MTS υπερτερεί κλινικά, αφού παρέχει εξαιρετικά αποτελέσματα στη διάγνωση των ασθενών και δημιουργεί μεγαλύτερο αίσθημα ηθικής ικανοποίησης και ασφάλειας μεταξύ των μελών του πληρώματος.
Επιπλέον, τα πλεονεκτήματα επεκτείνονται και στη σχέση κόστους-ωφέλειας. Ο χρόνος μη λειτουργίας του πλοίου ή ο χρόνος επείγουσας προσέγγισης σε λιμάνι μπορούν να έχουν τεράστιο κόστος, πόσο μάλλον εάν το λιμάνι δεν βρίσκεται κοντά σε επαρκή νοσηλευτική υποδομή να διαχειριστεί το περιστατικό ή αναληφθεί η διαχείριση ανεξέλεγκτα από κάποιον πράκτορα. Η προτεινόμενη λύση παρέχει μία 'ζώνη ασφάλειας' που μπορεί να απαλλάξει ταυτόχρονα τον καπετάνιο και τους πλοιοκτήτες από περαιτέρω ανησυχίες όταν αντιμετωπίζουν ευαίσθητες ιατρικές περιπτώσεις. 
Πηγή: εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου